Op zondag 7 december organiseren we in gebouw ‘De Ontmoeting’ weer een Ontmoetingsdienst.
Een dienst om elkaar op een andere manier te ontmoeten, samen te zingen, een spel te spelen en te luisteren naar een korte boodschap die aan het denken zet.
Er is koffie, thee, limonade en wat lekkers. Voor de kinderen is er gelegenheid om te tekenen of te knutselen.
Met als voorganger ds. E.H. Jans en muzikale begeleiding van het Muziekteam.
Oppas voor de allerkleinsten aanwezig.
Wij ontmoeten jullie heel graag! 
